Design web și identitate de marcă
Știai? Ai mai puțin de 10 secunde pentru a convinge un vizitator să rămână pe site-ul tău.
Site-ul este cheia unei prime impresii bune, cartea ta de vizită în mediul online. Fără o identitate de brand coerentă, site-ul tău ar putea să nu fie la nivelul de aşteptări al unui potenţial client. De aceea, brandingul este crucial pentru proiectarea unui site web eficient.
Identitatea de brand realizează multe lucruri pentru afacerea ta: le spune clienților cu ce te ocupi şi atrage atenția pieței țintă.
Obține un site web personalizat, care nu este doar funcțional, dar care le vorbește clienților potenţiali într-un mod “call to action” (îi determină să interacţioneze cu serviciile).
Identiatea de marcă include un logo potrivit pentru afacerea ta, un stil consistent al postărilor şi o tonalitate potrivită. De asemenea, povestea mărcii tale este modalitatea numărul unu de a atrage publicul.
Design web și identitate de marcă
Știai? Ai mai puțin de 10 secunde pentru a convinge un vizitator să rămână pe site-ul tău.
Site-ul este cheia unei prime impresii bune, cartea ta de vizită în mediul online. Fără o identitate de brand coerentă, site-ul tău ar putea să nu fie la nivelul de aşteptări al unui potenţial client. De aceea, brandingul este crucial pentru proiectarea unui site web eficient.
Identitatea de brand realizează multe lucruri pentru afacerea ta: le spune clienților cu ce te ocupi şi atrage atenția pieței țintă.
Obține un site web personalizat, care nu este doar funcțional, dar care le vorbește clienților potenţiali într-un mod “call to action” (îi determină să interacţioneze cu serviciile).
Identiatea de marcă include un logo potrivit pentru afacerea ta, un stil consistent al postărilor şi o tonalitate potrivită. De asemenea, povestea mărcii tale este modalitatea numărul unu de a atrage publicul.
Marketing Digital
În era modernă a afacerilor și tehnologiei, o strategie puternică de marketing digital este absolut crucială pentru succesul organizațional.
Strategia de marketing este procesul de identificare a obiectivelor de marketing specifice. Implică deci o evaluare a obiectivelor specifice care pot fi atinse prin canale online de social media sau prin motoarele de căutare. O strategie de marketing digital va încerca să maximizeze impactul mijloacelor media deținute, plătite și câștigate în lumea digitală.
Creăm și executăm campanii de marketing care generează clienți potențiali și stimulează vânzările. Reclamele bune îmbină mesajul, mediul și ținta. Este o formulă matematică care poate fi modelată, planificată corespunzător și supraalimentată cu o muncă creativă strălucitoare. Noi ne concentrăm mai întâi pe matematică, elaborăm planuri cuprinzătoare, susținem strategii solide de implementare, măsurăm rezultatele și dezvoltăm împreună.
Întreţinere (Maintenance)
Indiferent dacă ai pur și simplu nevoie de actualizări de întreținere sau de cineva care să îţi răspundă la întrebări legate de site-ul web, vă oferim planurile noastre de servicii de întreținere. Actualizările WordPress, backup-urile, memorarea în cache și monitorizarea programelor malware sunt toate asigurate cu un plan lunar de întreținere. Echipa noastră se asigură că site-ul tău va rămâne actualizat și securizat.
Site-urile web necesită întreținere pentru a funcționa corect. Menținerea corectă a site-ului ajută la asigurarea securității, la creșterea numărului de vizitatori noi, la creșterea traficului și multe altele.
Întreţinerea site-urilor consta în: back-up zilnic (permit existenţa unei copii fiabile a site-ului în cazul în care sistemul se blochează sau se întâmplă altceva cu programul sursă al site-ului), optimizarea vitezei de încărcare, actualizări regulate de conţinut, adaptarea site-ului pentru noile generaţii de dispozitive (telefon, tableta, laptop), securizarea conturilor de e-mail, rezolvarea posibilelor conflicte apărute în urma actualizărilor şi nu numai.
Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)
SEO este un set de practici menite să îmbunătățească aspectul și poziționarea paginilor web în rezultatele căutării organice. Deoarece căutarea organică este cea mai proeminentă modalitate prin care oamenii pot descoperi și accesa conținut online, o strategie SEO bună este esențială pentru îmbunătățirea calității și cantității de trafic către site-ul tău.
Strategia SEO constă în revizuirea strategiei de marketing existente (dacă este cazul) și în evaluarea modului în care eforturile actuale afectează rezultatele. Apoi, vom începe să creăm un plan de acțiune pentru a ne atinge obiectivele.
Una dintre principalele probleme SEO cu care se confruntă majoritatea companiilor este că nu se clasifică pentru cuvintele cheie potrivite. Noi vom identifica cuvintele cheie care prezintă cele mai bune oportunități de direcționare pentru afacerea ta şi ne vom baza strategia pe ele.
SEO off-page se referă la orice altceva de pe web care trimite către site-ul tău, crescând astfel clasarea paginii în motoarele de căutare. Vom dezvolta o strategie pentru a obține backlink-uri și pentru a promova marca ta pe alte canale.
Dezvoltare de aplicații mobile
Dezvoltarea de aplicații mobile este setul de procese și proceduri implicate în scrierea de software pentru dispozitive de calcul mici, fără fir, cum ar fi smartphone-uri și alte dispozitive portabile.
La fel ca dezvoltarea de aplicații web, dezvoltarea de aplicații mobile își are rădăcinile în dezvoltarea de software mai tradițională. Cu toate acestea, o diferență critică este că aplicațiile mobile sunt adesea scrise special pentru a profita de caracteristicile unice ale unui anumit dispozitiv mobil.
Procesul de dezvoltare este construit pentru a crea cele mai bune aplicații de dezvoltare web care rezolvă sarcinile publicului. Ne asigurăm că astfel de aplicații sunt ușor de înțeles și comercializabile.
Dezvoltare de aplicații mobile
Dezvoltarea de aplicații mobile este setul de procese și proceduri implicate în scrierea de software pentru dispozitive de calcul mici, fără fir, cum ar fi smartphone-uri și alte dispozitive portabile.
La fel ca dezvoltarea de aplicații web, dezvoltarea de aplicații mobile își are rădăcinile în dezvoltarea de software mai tradițională. Cu toate acestea, o diferență critică este că aplicațiile mobile sunt adesea scrise special pentru a profita de caracteristicile unice ale unui anumit dispozitiv mobil.
Procesul de dezvoltare este construit pentru a crea cele mai bune aplicații de dezvoltare web care rezolvă sarcinile publicului. Ne asigurăm că astfel de aplicații sunt ușor de înțeles și comercializabile.
Ecommerce
Ecommerce înseamnă comerț electronic și se referă la o platformă digitală în care poți cumpăra sau vinde produse online.
Termenul este destul de larg și flexibil şi se referă nu doar la magazinele online, ci şi la online banking, servicii software, furnizori de servicii la distanță sau platforme de curs online (practic, orice tranzacție efectuată online). Cu toate acestea, în funcție de context, termenul „ecommerce” este adesea folosit pentru a se referi la magazinul online tipic care vinde produse consumatorilor finali.
Valoarea existenței comerțului electronic este de a permite consumatorilor să facă cumpărături online și să plătească online prin internet, economisind timpul și spațiul clienților și întreprinderilor, îmbunătățind considerabil eficiența tranzacțiilor, în special pentru lucrătorii de birou ocupați, dar și economisind mult timp prețios.
Servicii de strategie digitală
Strategia digitală consta în cercetare. Cu cât înțelegem mai bine atât afacerea ta, precum şi clienţii afacerii tale, cu atât vom avea mai mult succes în crearea unui website potrivit.
De asemenea, este important ca informația corectă să fie la locul potrivit. O hartă solidă a conținutului va asigura că vizitatorii tăi pot găsi cu uşurinţă ceea ce caută.
Conținutul bun se naște dintr-o planificare și analiză atentă. O voce consistentă va menține publicul interesat și implicat. Conținutul vizat va alimenta și susține loialitatea și entuziasmul față de brand. Cu un site bine optimizat, veți uşura clienților achiziţionarea de produse, descărcarea resurselor sau solicitarea serviciilor.
Servicii de strategie digitală
Strategia digitală consta în cercetare. Cu cât înțelegem mai bine atât afacerea ta, precum şi clienţii afacerii tale, cu atât vom avea mai mult succes în crearea unui website potrivit.
De asemenea, este important ca informația corectă să fie la locul potrivit. O hartă solidă a conținutului va asigura că vizitatorii tăi pot găsi cu uşurinţă ceea ce caută.
Conținutul bun se naște dintr-o planificare și analiză atentă. O voce consistentă va menține publicul interesat și implicat. Conținutul vizat va alimenta și susține loialitatea și entuziasmul față de brand. Cu un site bine optimizat, veți uşura clienților achiziţionarea de produse, descărcarea resurselor sau solicitarea serviciilor.